Saturday, July 30, 2011

My New life

Hai guys! Now, i have time to update my blog. Firstly, Alhamdulillah!!!!! Bulan 7 untuk tahun ni, bermakna buat aku!!! Hari bahagia kawan-kawan aku. So, aku tumpang gembira sekali. Kegembiraan aku makin bertambah pabila berjumpa gan kawan2 aku. Time Maljis Kawin Mar, mmg terasa happy giler!! Berkumpul dan bertemu semula walaupun 2 bulan x bertemu. time tu rasa mcm beribu2 tahun x jumpa (ayat hiperbola sikit k).
And then aku lepak umah sue lagi, habiskan masa aku gan sue and tolong dia untuk Maljis dia & untuk kak ani, my lovely sis also. Both of them, dah selamat bertunang. So aku anggap bulan 7 ni adalah bulan BERTUAH aku.

Ilove them, so much!! Super duper happy time ni.


Insyallah, x de apa2 kita jumpa lagi utk reunion akan datang!!! Hopefully, x lupa aku ye kawan2, memandangkan korang kebanyakkan keja kat area KL and than aku je yg keja Penang je.Sob2 :(


Dan yang paling penting buat aku ialah aku dah x bergelar penganggur lagi, ALHAMDULILLAH. Dalam post lepas, Bulan 7 aku da mention yang aku balik ke penang seawal 4 pg coz aku dah start keja sebenarnya. Actually sebelum ke negeri sembilan, aku da interview untk 1 company ni. Kelam kelabut juga la. Last minute dpt call da interview pada hari khamis tu. Dalam perancangan aku, aku sepatutnya bertolak ke rumah kawan aku sue di setiawan pada hari khamis tu and then kami ke Negeri Sembilan. Last minute mcm ni, aku pg naik bus trus ke Negeri Sembilan pagi jumaat tu.

Sampai je kat Negeri Sembilan, dalam pukul 4 ptg di rumah kak ani, dapat call yang aku diterima keja kat 1 company, consultant di Georgetown, Penang.

P/S: Kepada umat2 islam, SELAMAT MENJALANI IBADAH BERPUASA!!!

6 comments:

Anonymous said...

Saya pun baru sebulan kat penang. Duduk kat bertam kerja kat Georgetown.

Naik kereta dari bukit mertajam ke georgetown lebihkurang 45 minit. Kalau naik motor (yang baru beli tu!), perjalanan yang sama, berapa minit?

Aziz.

Aini Ahmad said...

naik keta dr Bukit Mertajam ke Georgetown dlm sejam cmtu...ari tu pernah pg time x jam...dlm 50minit adalah. yg saya ceta 45 min tu...terperagkap dlm jam. total perjalanan office ke umah dlm 2 jam.. tu beli moto. skrng moto x kluar lg. Insyallah esok mula naik moto. tnya kwn kt office, mbye naik moto xsmpai sejam.

aziz said...

Selamat naik moto kali pertama melalui jambatan pulau pinang esok.

Aini Ahmad said...

haaa........TQ aziz. saya pun gementar gak...heeee

Mardhia Yusof said...

proud of u darling!!
heheh..
insyaAllah..
ada rezeki nnti, next time kta jmpa lg!! ;)

all the best aini..

Aini Ahmad said...

mar, biasa ja lah... heeee..nti kita jmpa, k da da baby!!! k dear....x sabar nk jumpa korang...