Monday, July 25, 2011

Bulan 7


Alhamdulillah, selamat sampai ke Negeri tercinta, Pulau Pinang pada pagi yang sungguh hening itu (ayat merepek apa yang aku buat ni ek!!, abaikan ye). 3 hari di Rumah Kak Ani di Negeri Sembilan, sempena Maljis Pertunangan Kak ani. Ni last, aku jumpa kawan2 aku!! Dan juga, time tu last utk aktiviti aku merantau ke umah kawan2 aku.Lepas ni berjumpa time konvo je, itu pun klu masing2 x busy gan keja masing2. Dalam bulan, 3 Maljis dalam aku pergi .... Alhamdulillah,
dapat juga aku kotakan janji2 ku kpd rakan2 ku yang telah melalui saat2 bahagia mereka.
1/7/2011 :
Selamat sampai di rumah SUE
2/7/2011:
Bertolak ke PUTRAJAYA utk MALJIS PERKAHWINAN WAN MARHDIA & Tidur di rumah MASYA
3/7/2011:
Jalan2 area KL & Balik ke rumah SUE, di SETIAWAN
4/7/2011 ~ 11/7/2011
Stay di rumah SUE , MALJIS PERTUNANGAN SUE (9 hb) & Jalan2 area SETIAWAN & LUMUT
12/7/2011
Half day in SETIAWAN & half day in Perjalan balik ke PENANG
22/7/2011 ~ 24/7/2011
Ke NEGERI SEMBILAN, sempena Maljis Pertunangan Kak Ani
25/7/2011
Come back to penang at 4 am (awalkan aku sampai coz urgent) & start a new life as ...............

Both of side are pink color!!! Haaa..


My lovely sis!! Look so beautiful wif this color..


P/S: To my sis, sue: selamat bertunang!!! Happy for the ur engagement!!! x sabar that day!!
To Mar: Jgan lupa update gambar belah pihak ko & ezra...teringin nak tengok!! & cepat2 dapat baby...heeee

1 comment:

Mardhia Yusof said...

cantikkan kak ani dgn sue??
dua2 pink plak tuh..eheh..

insyaAllah nnti aku update..
full pic dari photogapher xdpt lg..
mana ada je la nnti aku update sket2..

hang da keje ke skg kat penang?
engineer apa? pewwit..;)