Wednesday, July 20, 2011

Lama Menyepi dari Cerita Korea

Dah lama aku x download and menonton ceta korea. Dulu memang ligat. Laptop sentiasa on coz tgh mendownload drama2 korea. Sekarang hampes!! x tau langsung cerita2 terbaru drama korea. Variaty Show korea pun dah x tau ape yang the best.. Dulu setiap minggu ari sabtu & ahad mesti menghadap lappy aku untuk download We Got Married (WGM).Lagu korea pun dah x download, makin x tau lagu2 yg best.

Hari ni, aku google balik drama2 korea yg terkini. Ada satu ceta yang aku berkenan, You've Fallen For Me. Lakonan Jung Yong Hwa, Vokalis CN Blue & Park Shin Hye. Memang teringin nak tgk sangat, memandangkan aku pakai berukband orang (adik aku punya), x dapat la aku nk mendownload. Bukan ape, takut lembab.

Aku sempat lagi, cari OST lagu2 You've fallen for me ni dalam Youtube, memang best lagu OST Drama ni. Nak tau sinopsis utk drama ni kan, jom aku linkkan kat korang ek...
Sinopsis - You've fallen for me





P/S: Next time aku linkkan kat korang laman web utk mendownload ceta korea k....

No comments: