Saturday, February 11, 2012

Shoppingholics at KL part 1

Finally, dapat juga upload gambar2 kat bawah ni! Lama juga tunggu nk upload! Nak harap lappy aku, seminggu baru boleh siap! (Huish, x bleh cakap macam ni! nti lappy aku majuk macama mana?) Nasib da lappy adik aku! Ok2...back to main story untuk post aku kali ni ...Ini Alkisah Cerita Minggu lepas, 4 hari cuti, aku ambik ksempatan turun rumah kawan aku + jalan2 untuk hilangkan tension keja kata kan.

Actually lama x jumpa diorang! Lebih kurang 3 bulan. Last jumpa time kenduri kak ani ari tu! Bunyi macam lama giler x jumpa kan? Lama bagi aku! Klu bleh nak jmpa tiap2 hari macam zaman study dulu! heeeee...Ok, back to my story, aku turun Negeri 9 ari cuti minggu lepas..aku bertolak pagi sabtu, sampai dalam petang macam tu!

Motif turun N9 untuk mghabiskan masa wif my Frenz...macam zaman study dulu...3 hari aku kat umah fae, ditemani fath juga! Siap turun KL, jumpa ika + shoping! Adoi! klu dah perempuan shopping namanya kan! Faham2 je lah!

Best shopping gan mereka! Klu kat Penang, slalu mood nk membeli tu kurang la! Bleh plak macam tu! Heee...Sonok habis! Macam x mau balik Penang plak! hurmmmm....:( ok jom review picture yang aku snap time turun Masjid jamek + sogo! dah x de ayat nak bercerita...baik tengok gambar je...



At komuter Nilai. Naik komuter dari Nilai ke KL Sentral

Me and Fath...sempat posing lagi! Time orang x ramai mmg boleh posing

Fae.....

Me, calling boyfrenz!...Oppss..joking! Tengah cakap fon gan dija time ni! fae siap snap picture
Meet ika at KL Sentral

Waiting train to Masjid Jamek!

At Sogo this time

complete! Ika, Fae, Me & Fath!

Dah rasa time study masa ni!

Depan Sogo! Sempat lagi bergambar! Klu da kawan2 lain, habis la....

The same location tapi cuma bertukar orang! heee..

Baru nak start aktiviti yang dinantikan!

Fath...sempat lagi post time shopping

Ika & Fae pun sama...sempat lagi posing

Fae dah ushar2 tudung nmpaknya!

Ok, jom tengok diorang shopping! aku main snap gmbar je lah...

Fath dah start shopping! Pilih jgn x pilih!

ok dah penat! Jom beli makanan!

Fath pun dah penat shopping! jom beli air...

Fae plak shopping! Time ni, fae dah keliru.....x tau nak pilih mana satu!

Mana pilihan fae? Pink or purple? Cuba teka?

Aku pun beli juga! Yang mana satu cuba teka....

Ika siap beli utk emak dia...Ika plak pening time ni..

Akak jual baju ni sempat tunjuk demo kat Ika....Mana pilihan ika...purple or dark green?

Ika sempat peace lagi! padahal tengah serabut nak pilih mana satu....

Last2..fath plak berkenan kain ela ni....

Purple milik Fath...

Fae dah siap duduk. Dah siap pilih baju..

Fath banyak shopping tudung..

Ika...

Fae ...

Mereka...

Heeee...gambar aku le plak ye! asyik diorang je

Menunggu Fae pilih tudung..

Dah nak balik time ni....

Jom balik!!!!

Time menunggu komuter ke Nilai

Fae memang dah penat! Siap duduk lagi tu...

Nasib aku beli kasut ni! Nak harap kasut high heel aku, mampus patah kaki jawabnya!

Ok, tunggu part 2 punya! tapi bukan bab shopping ok! Bye2



No comments: