Saturday, February 11, 2012

Jodoh Itu Milik Kita


“Kita tidak akan dikahwinkan dengan seseorang atas sebab jatuh cinta atau saling cinta mencintai kerana kita akan berkahwin dengan jodoh kita, jodoh yang Allah telah tetapkan sejak azali…”

Pandai tak aku buat ayat cintan? Ada bakat jadi novelis tak? Klu ada boleh tukar kerjaya la ek! Opsss.....jangan salah faham k, aku mmg x pandai buat ayat jiwang! Eh...ye ke? Aaaa...kot!

Ok2...ayat yang kat atas ni, bukan ayat aku ye! Sila jangan salah faham..Ni ayat novel yang aku baca! Best giler NOVEL ni! aku bagi 80/100 ok! Sweet watak hero dalam novel ni! Dah jatuh cinta habis gan watak hero lah! Haaaaa....adoi! aini2!!! bleh mcm tu! Sila jgn pening!

Novel yang aku kata sangat best tu, tajuknya " Jodoh Itu Milik Kita". Aku suggest sape yang kaki novel, sila beli!! Best100x!!! Ni sebenarnya novel fath! Aku cuma pnjam baca je..time trun seremban, aku & fath siap pg JJ seremban. Pa lagi tgk novel la! haaaa...pantang kami b2 x melawat kedai buku! heeee...

Ok, inilah cover novel Jodoh Itu Milik Kita

So, memandangkan aku lama x baca novel on9, x tau novel ape yg best kan. So, fath yg suggest aku beli novel, "Awak Suka Aku Ke X" & " Suami Ku Benci"... Dua2 belum sempat aku baca! Dok hadap blog utk update kan! And the one thing, aku beli novel "Ombak Rindu" sebagai koleksi novel yang best! Dulu baca orang punya novel je! Sekarang dah keja, dah de duit...So, bleh beli novel yang apa kita suka kan?


Bila nak baca ni? Esk start keja, mmg x de masa nk pegang novel ni! Adoi!!! Nasib x xcited mcm zmn study dulu...aku boleh habiskan novel tanpa tdur + makan..hadap novel je! caya x? Skrg, x bleh mcm tu

Koleksi novel aku. Ari tu siap borong 3 novel, time aku da problem! Aku klu da masalah lebih suka pg kedai buku! Rasa tenang je, klu kat kedai buku..alih2 siap beli novel lagi...x pe asal hati tenang , gembira...ok ja...jgnbuat benda bukan2 sudah!
Ok! dah malas nk mengarang! Sampai sini je lah k! Bye sume...


No comments: