Sunday, February 12, 2012

Nikmati Keindahan Alam Semula Jadi Part 2

Update lagi! Jangan muak baca entry aku lagi ye! Nanti jarang aku nak update! Dah baca entry Shoppingholics at KL Part1? Klu x, sila baca! Klu x, msti x pham !!! :P

Sepanjang cuti 4 hari, minggu lepas....aku penginap di rumah Fae alkisahnya! Best giler! Rasa aman, tenang je...sukar untuk describe lebih detail....tak terkata bestnya! Hijau je!


Me & Fath...time nak balik dah

Fath posing..aku ambik gambar

Fath lagi!

Suka fath!! Hijau = Fath
Macam pokok2 yang ada...dah macam dusun..tapi memang ye pun.

Ada tanaman bunga juga! x tersnap nak ambik gambar pokok bunga
! banyak sangat ayah Fae tanam bunga...

Pokok ape tah! Tapi sebab pink kan...aku snap la...

Pkok cili pun aku snap gak! haaaa...jakun! :P

Best2!! Suka giler! Best dapat umah macam ni! Sejuk mata memandang....


p/s: Fath & fae, jom turun penang plak! Aku menunggu korang trun sini plak k!!!!


3 comments:

fathehah said...

aini!!!!i like..hehehe..

Mardhia Yusof said...

amboiii..shopping..best kan shopping byk2!!! berapa harga kain pasang tuh?

eh aini..ni ada link makeup tutorial..chloe ni australian..aku jumpa vid dia random dalam youtube..try la usha..cantik gila dia ni..mcm2 vid dia buat,kim kardashian inspired make up, mcm2 artis inspired make up,how to curl your hair,best sangat sbb lain dari malaysian look..hehe.

just sharing some thoughts. ;)


http://www.youtube.com/user/caramorello?ob=0

just scroll down for more vids.

Aini Ahmad said...

Mar cantik la, make up dia! Simple je! suka2...tp tgk dia buat rambut mcm sakit je! Tq mar! nti da pa benda pasal kecantikkan, jgn lupa share kat aku ye! Tq dear!