Thursday, January 26, 2012

Bila aku sudah bosan.......


Salam 1 malaysia!! Kini kembali dari dunia kesepian aku! Now aku update lagi, tapi bukan ceta pasal khidupan seharian aku, Ceta pasal makanan! Yummy!!!! Trifle, satu jenis makanan desert. Pernah rasa tapi tak pernah buat! kiranya ni first time aku buat!

Nak kata jadi tu, x la jadi sangat! First time buat kan!!!! Boleh diampunkan lagi kan klu da kekurangan !! Bak kata orang melayu "Buah cempedak diluar pagar, kalu salah tolong tunjukkan"...Klu salah boleh try lagi kan! Malas nk berleter lama2, jom review pic yang aku dah snap guna kamera baru aku! kihkihhhh


2 Types: Fruit Trifle & Oreo Trifle



Aku suka fruit trifle, x muak sangat!

Muak sikit coz oreo + chocolate kek...rasa muak bila dh nk hbs makan..



Ok guys, nti da kesempatan lagi aku update...yang esok dah start keja balik! Adoi! kena fikir keja! So, papai!

No comments: