Saturday, December 24, 2011

Mereka disana, Aku disini

Salam guys! Aku update sikit blog aku ni, walaupun x de ape nk cerita! So, sampai disini saje lah, k bye! heeee..gurau je, kata x de ceta kan? haaa...ok guys, aku x tau nak ceta ape sebenarnya! makin ketandusan idea. Tapi ikut kata hati mmg nk mghupdate blog aku ni! Serius x de idea nak menulis.
I miss my study time very much! Terasa kehilangan sesuatu yg berharga dlm diri! something benda yg aku khilangan! Serius aku tgh sedih ketika aku tgh menaip utk menulis ni! Sila percaya k!
A lot missing something, FRENZ ! Sedih giler, bila aku sorang di Penang. Kawan2 lain di KL kebanyakkannya! Merindu mereka sangat2! Selama 3 tahun aku hidup bersama mereka, kini blajar hidup bersendirian atau lebih tepat keseorangan di sini. Aku rindu lepak sama2 and then bercerita masalah masing2, kini dah x de suma benda tu. Ada masalah je, aku pendam je! Sekarang aku dah kuat berahsia! Hai, rndu zmn stdy!

Klu dulu ada tolong take care pasal aku! Bila aku tidur atas lantai, ada org ambik kan toto utk hmparkan, tinggal utk tidur je.
Klu dulu ada org selimutkan time aku tidur tapi Kini.....
Klu dulu ada org beri nasihat kat aku tapi Kni.....
Klu dulu ada org dengar masalah aku tapi Kini....
Klu dulu nk pergi mana ada org bawakkan tp kini...

* Klu dulu = Sekarang : mmg best! Miss u them so much!

1 comment:

fathehah said...

rindu ang gak..muaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!;p