Sunday, December 11, 2011

Hari itu Hari Konvo aku!

Dah macam biskut chipsmore, macam iklan TV tu, "sekejap ada sekejap hilang". Eh! betul ke ayat iklan macam tu?. Ha..ok2, aku dah ada mood nak update! Since 8 bulan iaitu bersamaan aku dah habis blajar, aku jarang nak rajin post & update blog aku kecuali time aku menganggur 3 bulan ari tu! Lebih tepat ayat aku ni,x mau putar belit ayat aku ni, kiranya dah start keja kurang post ape2 dlm blog!.
So, aku update ape yg tertinggal. First aku nk update ttg konvo aku, time bulan september lepas!. dah nk masuk 3 bulan baru nk update!. Serius aku kata mmg aku busy!. Korang bayangkan tiap2 hari aku akan bangun awal pergi keja ,dah tu ulang alik plak tu dr Bukit Mertajam ke Penang. If naik keta + wif traffic jam & others ada 2 jam la. memandangkan aku ni mmg x suka menunggu @ lebih tepat, aku x suka terperangkap dlm jam, aku naik motosikal( ayat skema jap). 45 minit dah bleh sampai! Cepatkan!!!! Klu aku bawa laju lagi 30 minit dah bleh sampai!. BALIK Keja? Jgn cakaplah kul bape aku balik. Paling awal aku blk pkul 7 mlm lebih dr tempat keja. Pukul 9.30 mlm paling lewat! tu pun kiranya aku btlak dari office!. Ok2 dah mls nak ceta pasal keja! Nanti mood aku hilang nak update! haaa.
Back to my story, pasal My convocation. Ini kisah dah lama dlm peti simpanan aku. x update2 blog aku! Finally aku update gak ceta pasal konvo aku. Tanggl 24 hb September 2011, aku officially graduated! Selama 3 tahun berhempas pulas utk mendpatkan segulung ijazah! Alhamdulillah, tercapai juga cita2 aku!


Time tggu upacara penyampaian tamat. Sempat lg brgambar



Pic tamatnya upacara penyampaian ijazah


Me and my BFF, NurFaezah razali a.k.a fae


Me and ika.


Me and Sya



Me and Kak Ane





Pic ramai2. payah nak berkumpul ramai2 coz suma ada parent! masing nk kena layan parent masing2. at least ada juga gmbar ramai2. Sedih juga time ni coz fath x de! :(



X cukup forum....x de kak As & Fath!



My Family! x cukup sorang!


ok guys, sampai sini saja! hopefully dpt juga update sikit blog aku ni! insyallah da masa, aku update lg k!












No comments: