Thursday, January 26, 2012

~Fanatik Pink~

Ok, ari mood nak meghupdate teramat la rajin..sampai 2 post aku update ari ni! Ni ceta lama.. memandangkan aku dah membuat kputusan bahawasanya aku akan menetap di Penang, so aku dah make over bilik aku!

Dulu memang bilik ni serabut gilo! tempat si tikus bermain...kiranya dah mcm rumah tikus itu... sekarang tidak lagi, nak bg jejak pun tidak! KEJAM kan? haaaa...Hampir kesemua baru! dlam 80% macam tu! Almari, tilam, cat, tikar getah, bkul smpah(eh ni pun nk ceta)

Tema bilik aku 100% pink! Boleh pensan sape yg x minat warna pink masuk bilik aku ni! Kena bawa kawan aku ni , si Fath ni. Si fath a.k.a budak hijau ni, x suka pink...pe reaksi dia klu pergi bilik aku ni! haaaa..dah dapat bayangkan! kahkahhh..

Ok2, bilik aku ni kecik je...x besar mana pun..dulu suma penuh! nak lalu pun payah..nak sembahyang pun muat sorang je ada kt bilik ni. So, aku pnya konsep nak nmpak besar and ruang luas! So, aku pilih almari kecik tp muat2 baju aku. So, nak jadikan ceta, aku x de katil la! dah tu nk bagi bilik nmpak besar kan! heee..tapi masih lagi x fully make over..nak kena tambah something..tapi hold dulu! sikit2 beli! mampus serentak nak beli!


Main wall: Ilham dari kawan aku, time kenduri ri tu!

2 comments:

fathehah said...

kalau ada kaler ijau cnfirm lagi lawa..lalalala~

-aku bdk ijau yg tegar-

Aini Ahmad said...

x pe, warna pink ni dah berseri2 aku tgk! jom dtg penang fath..ko blum tgk blk aku real pnya! confirm jatuh cinta! :P