Monday, May 2, 2011

Malam Pra Graduan, Fakulti Kejuruteraan Awam, UTM

Malam Pra Graduan atau pun MPG, dah lama berlalu. Dah dekat 2 minggu....busy teramat2, tu x myempat nak update......ceta dah basi!!! tp x pe kan, klu aku crita ceta basi ni....heeee....MPG ni wajib bg pelajar tahun akhir, klu x pg, x bleh grad...bleh x camtu...tp x pe, aku pg pun bkn sbb ugutan, tp utk bgumbira bersama kwn2 seperjuangan.....haaa.. Tempat MPG ni, kat PERSADA JB, 18 hb 4 lepas....Tema utk mlm ni, Formal Dress, utk plajar laki diwajibkan Tuxedo manakla plajar prempuan plak, dress @ baju kurung, asal formal lah....

Malam tu suma plajar tahun akhir, x kira laki ke, pmpuan ke, suma comel2 blaka & segak2 blaka...jauh btul penampilan ke klas....totally different!!! AKU??? haaa...biasa saje, baju kurung moden je...x de dress pun...prepare utk MPG ni, sebulan lepas, takut busy, x sempat nak beli baju..mmg betul jangkaan aku..klu x, pakai ape yg ada je..

Niat utk malam ni untuk bergembira setelah sibuk dengan PAP. Tapi malangnya, keesokkannya plajar2 bagi kumpulan 2, ada interview PAP and than the same time, kami terpaksa myiapkan technical report utk PSM..Wah nak bersuka ria pun, dok asyik fikir keja kat bilik....sambil mkn, Fae kata kat aku.. " aini technical report x siap lagi, esok ada interview PAP, x study lagi..".....Buat pengetahuan anda PAP ni, umpana satu projek yang perlu dibangunkan tnpa ada apa2 kemajuan pembangunan. So as engineer, tugasan kami mereka bentuk kemudahan seperti, highway, water supply, sewerage system, earthwork and drainage. Dah macam keja kat consultant..serius memang penat gile, padahal 2 kredit kot..tp apa2 pun , faedah yang aku dpat dari subjek ni, pendedahan design2 yang patut kami lakukan lepas bergelar engineer k..Insyallah klu di izinkan Nya, jd seorang engineer....aminnnnn!!!


Me, fae & fath, satu meja mkn....


Kwn2 seperjuangan


Bergambar je, mlm tu...


My classmate wif our lecture RC design, Dr Latiff a.k.a Timbalan Akademik, FKA


My Bestfriend, ika, fae, me & fath...


Kwn2 yg paling aku rapat...sempat lagi berposing sblum blk...


Gurl & boys..


Pic ni jadi isu Sya & enn....buat gosip kat aku..haaa....


Bakal2 enginer kita....





No comments: