Thursday, May 19, 2011

HARI ITU, HARI KAMI

Sorry guest!
Cerita lama lagi!!!!
Ceta minggu lepas punya
Memandangkan, nak post satu entry take time (x tau la bagi korang, for me this take much time to update 1 post...heee)
So, aku x berminat nak membuang masa dari nak update blog!
SEBABNYA
Nak habis masa dengan kawan-kawan aku!
Lepas ni dah x boleh nak berfoya-foya gan diorang!
Sian blog aku kan!
ok guest...jom tengok picture last aku bersama kawan-kawan aku...

1. Kitaorang pergi pain killer.....haaaa...korang mesti tertanya"what??? PAIN KILLER, What that??" haaaa....kawan-kawan aku, panggil karoke ni pain killer....Suppose, kitaorang pergi
kedai untuk print tesis kitaorang...tetapi memandangkan suma kedai tutup, aku dengan
kwn-kwn aku decide pergi beli tiket aku, kawan-kawan aku teman aku pergi makan (baik kan diorang kan?) and than pergi pain killer ( ni bukan dirancang k!) Kebetulan kak as, kak Ct, Fath & Ika kluar pergi Giant, diorang joint skali....hapening!!

Ika, Fath & Me



Sibuk2 member aku nak nyayi, aku sibuk tangkap gambar




Su, Fae & Me, " Jom bergambar dulu sblum nyayi k" Sorry ye, muka mmg x bersiap langsung, nama pun bkn drancang, main pakai je..hee




Kak As, Ika & fath, Diorang mmg muka bersiap k...sebab diorang dah rancang nak kluar...



2. Pain killer lagi!! itu je yang tau nak habis masa sama-sama...But the way, aku gan kawan- kawan aku ada wat makan-makan, tengahari tu, tapi x de pic untuk upload k. coz suma kelaparan, x sempat nak ambik pic untuk menu ari tu...the last kami masak N the first time kami masak ramai2 untuk sem ni....ok2, back to my story, paint killer..suma ada mcm ari tu cuma 2 orang bertambah, mar & idut. Pas habis je paiunt killer, aku N kawan aku pergi mcd. Bukan lapar pun tapi disebabkan nak menyembang & buat kali terakhir bersama, so lepak la kat mcd. Payah nak kumpul sama2. Sem ni memang busy sampai nak berfoya-foya pun susah


Sya & Fae; Tengah layan bdk2 lain karok before tgu turn nak nyayi...


dah sampai turn fae utk nyayi...aku N kak Ct layan fae nyayi...


Suma join nyayi walaupun x de mikrophone


Aku n sya...muka masih segar walaupun dah 1 pagi time tu


Tengah menunggu makanan...aku lagi sempat baca surat khabar tengah malam2 buta, ika layan FB jap..Sya, tengah berangan jap..haaaa


Muka x bleh blah! Dah Mengantuk tapi still nak makan lagi.

Bergambar je kan kitaorang ni....


Dija dah ngantuk, makan blum makan lagi.. time ni mmg suma orang letih coz nak siapkan PSM pnya psal. tu korang tengok muka toya je...


Jom makan.....esok kena bangun awal tok photoshoot


3. Photoshoot utk budak-budak pompuan....actually x cukup forum...mana yang nak join je. memandangkan photoshoot ni pagi-pagi buta, x ramai nak join. suma mengantuk nak tidur, tu la diorang x nak join k...haaa..Dalam suka-suka ni, da ja masalah time ni, spoil tol mood aku and partner group PSM aku...hmm..wat camna, selagi x hantar, selagi tu lah masalah PSM x habis-habis...apa2 pun, dah settle! x nak ingat2 lagi. lokasi utk photoshoot ni; Balai cerap UTM, Fakulti Kejuruteraan Awam, UTM & Tasik UTM.



Ni lokasi pertama kami, Balai Cerap UTM. Bleh tengok memandangan seluruh UTM. Cantik kan!!

Belum sempat nak turun keta, dah ambik gambar! tu je keja kami!! Bergambar!!! Hee


Yang lain2 pun sama, x sabar nak bergambar!!


Antara picture yan
g aku suka. Santai je! Pemandangan tu yang best. Time ni awal lagi, so x bleh nak tengok pemandangan UTM. Dah macam ada kat cameron highland kan?


Picture lompat!!! trend picture sekarang...pic ni pun aku suka walaupun aku x de.. mana aku ek?? Dah tentu aku ambik gambar! klu x, sape nak ambik! heee


masing-masing gan posing tersendiri...


The last picture in Balai Cerap. Suka gambar ni...i miss this moment!


Lokasi ke-2 kami; Fakulti Kejuruteraan Awam


Posisi dari bawah!! suka gambar ni...


Cantik x kedai jual makanan ni....pink tu! tempat slalu aku & kawan2 aku beli makanan sebelum masuk klas.



Dalam fakulti lagi...macam rasa suma lokasi dalam FKA ni nak ambik....


suka gambar ni coz susunan yang cantik & juga suma orang ada dalam pic ni


Ce teka ape yang kitaorang buat???? UTM; ada x mcm bentuk UTM...


Disebabkan x de sapa nak ambik gmbar, terpaksa la setup kamera utk ambik pic..hasilnya, ini lah! cantik kan!! suka gambar ni...


Last lokasi, tapi sikit je gambar kat main tasik UTM ni, coz time tu ada problem pasal PSM pnya pasal, sian kawan2 yang len..sorry frenz...

x cukup forum....

aku suka gambar ni..berlatarkan kehijauan semulajadi...


The End of Story!!!!! :(



2 comments:

puanbee said...

seronok tengok , akk yg membaca pun senyum je haaa

citiey rozaifah said...

miss dat memories so much !! xoxo