Saturday, November 13, 2010

Skudai Ke Butterworth

Salam buat teman2 bloggerku......hari ini ku coretkan satu entry buat sekian lama menyepi...ceh!!!, macam lama sangat menyepi, padahal baru 2 hari tanpa post...heheeeeee..... Hari ini bersiaran langsung dari UTM Skudai dengan mengunakkan WIFI UTM. Esoknya klu diizinkan Allah akan bersiaran di Penang mengunakkan Berukband (klu ada ceta2 menarik utk di postkan).......
Memandangkan malam ni merupakan kepulangan saya ke kampung halaman aku, entry saya kali ni mengenai ceta pasal balik kampung.....Hummmm... mesti ramai suka lah! I like!!!!! Perjalanan dari Sri Putri (tempat aku naik bus) ke Butterworth ni, ambik masa lebih kurang 9 jam @ 10 jam la....LETIH???? jawapan " aku dah biasa"...Tiket untuk balik ke Butterworth x de pagi @ petang...hanya malam je tiket aku......Suka x suka kena juga balik pada malam la.
Saya dah x de idea untuk menulis ayat seterusnya....coz fikiran asyik ingat umah ni...So, sape2 yang baca post saya ni, doa2 kan la saya selamat sampai...aminnnnnnnnn

1 comment:

Cik Sha said...

take care aini..ingat pesan ak,ckp kat drive bas,bawak bas 2 slow....