Sunday, November 7, 2010

~ Contest My Bestfriend ~

Beberapa hari lepas ada sorang follower ni, postkan mengenai "Contest My Bestfriend" ni.....mula2 macam tak nak masuk...juz memerhati je...alih2, bila time study environmental management, terasa nak masuk...apa lagi, buka photoshop...terus edit..heeee....So, sape2 yang berminat nak join, bleh la pergi ke blog Cik Bulat


SYARAT DAN PERATURAN :
1.Terbuka kepada sesiapa sahaja tanpa mengira umur dan jantina.
2.Gambar tidak terlalu seksi dan ganas.
3.Tidak kisah berapa orang pun dalam gambar tapi makesure mereka ialah bestfriend kau orang.
4.Persahabatan berlainan jantina diterima. [ jangan pula hantar gambar kau orang dengan couple/isteri/suami ] hehe.
5.Pastikan banner di atas diletakkan dalam post entry kau orang tentang penyertaan kau orang.

6.Maklumkan pada aku tentang penyertaan kau orang dalam comment entry ini beserta URL blog kau orang okeh.
7.Hantarkan satu gambar yang kau orang rasakan terbaik. SATU ONLY.
8.Explain tentang gambar dan ceritakan tentang bestfriend kau orang :)

____________________________________________________________________

So, this is my picture to join this contest! First time try untuk masuk contest...juz nak cuba2...:)

Fath & Fae.......Dah lama kenal...hampir masuk 6 tahun mengenali mereka!. Kenalan bermula dari UTM KL masa time Diploma(dip)....and than masuk degree kat UTM JB...Berkawan rapat dengan fath, sejak masuk degree....Fae plak, masa time dip. kita orang sekelas dari dip sampai la degree....Bertambah rapat lagi bila kami satu aras......huuu...saya sangat suka! senang nak komunikasi...selalu pergi ke bilik budak dua orang ni..sebab bersebelahan.....Fae & fath pernah ber roomate, masa tahun 2 & 3(sem 2, x lg).....tu buat aku slalu pergi bilik diorang utk lepak2 + study!..heeeeee...apa lagi ha! ada ape2 tertinggal x? cukup kot....Moral of this story (ayat fath slalu guna......sori ye fath klu ko baca blog aku ni, aku rajin ciplak ayat ko!...hee) I love both of u.....thank you jadi frenz baik aku!!!!!.....

P/S: sori kpd kwn2 yg lain yg x de dlm gambar ni. Bkn ape..cari gambar ramai2 x de la...nti klu da contest lain, aku letak gambar korang gak...tapi dengan 1 syarat la, kena ambik gambar ramai2!!! "Frenz is a part of my life"......zzzzzzzzzzzzzzzzhhhhhhhhhhhh ;)

9 comments:

PuanPepel said...

mana gambaq akak!??? grrrrrrrrrr~~

Aini Ahmad said...

mana kita pernah tangkap gambar berdua???? heee...jgn la marah...haaa...akak jom join..mesti akak menang..akak kan sifu aini! heeeee jom! join....

fathehah said...

aini aku ske gamba kte yg dlm frame gamba kt sentosa 2..yg ada kak ct n kak ani skali..

Aini Ahmad said...

OOOO..yg tu..heee....aku juz ambik randomly...heeee...ala, dah join pun contest ni!..mana tau!! x pe len kali, aku tnya korang dulu mana pic yg best ke? heeeee...x pe contest byk lg....hopefully da lg...ni suka2 je...masa tgu nak mkn gan fae, trfikir..heee

Aini Ahmad said...
This comment has been removed by the author.
Aini Ahmad said...
This comment has been removed by the author.
fathehah said...

he2..semoga kamu menang..menang aku nk adiah gak..

Aini Ahmad said...

Haaa...semestinya..dlm contest ni, da bg utk kwn2 yg ada dlm gmbar ni...heee..tp hadiah bkn ganjaran tp juz nak try masuk contest...heeee

Innanie Ariffin said...

gudlak! visit mine k!!!