Sunday, July 1, 2012

Ajal Maut Jodoh Ditangan Allah S.W.T

Malam ni 2 post skali gus aku update! ambik ko! Malas, malas sangat! Klu dah rajin tu terlebih rajin plak nk update kan....biasa la manusia kan! tapi jangan terus bermalas-malasan ok! Yang penting usaha! Usaha itu penting! Insyallah, selagi da usaha, adalah kejayaan menanti! wah tiba2 mood berceramah ni?

Hari ni sehari aku keluar...ada urusan penting,demi masa depan aku! Macam berat bunyinya kan! Memang berat pun! Insyallah aku bercrita 1 hari nanti! Nantikan ok! Nak dijadikan ceta....Time tunggu somebody, aku masuk Popular jap! Aku mmg giler buku! suka membaca! tu jadi blogger tu..byk input kita dapat..mcam2 aspek!

Jeng2 buku yang aku baru beli...baru baca 1/2 untuk istiharah cinta...yang lain blum lagi! Insyallah nti da masa terluang..akan aku habiskan pembacaan aku! :P

No comments: